« Syyskuu 2022 »

ILMOITTAUTUMINEN KAUDELLE 2022-2023

Haminan Uimaseuran uintikausi 2022-2023 käynnistyy taas maanantaina 21.9.  Startti on paria viikkoa normaalia myöhemmin, sillä Haminan uimahalli on suljettuna huoltotauon johdosta kolme viikkoa syyskuun alussa. Kun altaasen päästään, niin sittten uintiharjoitukset jatkuvat läpi vuoden aina toukokuun-23 puoleen väliin saakka. Tauolla seura on ainoastaan joulun aikaan. Syys- ja hiihtolomilla vuorot ovat normaalisti.

Seuralla on tarjolla 10 pienen altaan vuoroa ja 11 ison altaan vuoroa viikoittain. Uimareita ryhmiin mahtuu pienessä altaassa yhteensä 120 ja isossa 160.

Pieni altaan ryhmät (uimataidottomat lapset):

Sunnuntai: klo 11.00-12.00, 16.15-17.00, 17.00-17.45 ja 17.45-18.30

Seuran toimintaan pääsee mukaan sinä vuonna, kun täyttää neljä vuotta.

Torstaisin ja maanantaisin seuran käytössä isosta altaasta kolme rataa ja sunnuntaisin kaksi rataa.

Kaikille vanhoille kevään kausimaksun maksaneille jäsenille lähetetään ilmoittautumisohjeet elokuun loppuun mennessä. (Vanhoja jäseniä ovat ne henkilöt, jotka ovat maksaneet kevätkauden  jäsenmaksun. Jos on ollut seurassa aiemmin esim. kaudella 2019-2020 ei ole oikeutettu ilmoittautumaan vanhana jäsenenä.)

Jäsenkirje saapuu sähköpostiin. Seura ei enää postita tiedotteita. Pidathän huolta, että seuran tiedoissa on toimiva sähköpostiosoite. Muuttuneet osoitteet voitte ilmoittaa osoitteeseen jäsensihteerille timmi.tuutti@gmail.com.

Kirjeessä annetaan ohjeistus, kuinka ilmoittautuminen alkavalle uintikaudelle suoritetaan. Kirjeen saapumisen ehtona on, että kevään kausi(jäsen)maksu on suoritettuna.

Vanhojen jäsenten pääilmoittautumispäivä on maanantai 5.9. Vanhojen jäsenten ilmoittautumisia otetaan vastaan sunnuntaihin 11.9. saakka.

Seuralla on käytössään sisaretu eli aiemmin seurassa olleiden sisarukset voi ilmoittaa seuraan ns, vanhana jäsenenä samaan aikaa muiden sisarusten kanssa.

Uudet, seuran toimintaan mukaan haluavat jäsenet, ilmoittautuvat maanantaina 12.9. Tällöin täytetään kaikki vanhoilta uimareilta vapaiksi jääneet paikat. Uudet jäsenet ilmoittautuvat Linnoituksen uimahallin kokoustiloissa 12.9. klo 16.00-17.00. Jos ei tällöin paikalle pääse, voi paikkoja kysellä puhelimella klo 19.00-21.00. Tällöin puhelimeen vastataan varmasti.

Ilmoittautumispäivän jälkeen vapaiksi jääneitä paikkoja voi kysellä ottamalla yhteyttä Santtuun puhelimitse / sähköpostilla.

Kaikki seuran harjoitusvuorot ovat Linnoituksen uimahallilla ja jäsenmaksu on 115€ / kausi.

Kevät- ja syyskausi laskutetaan erikseen pankkisiirtolomakkeella, joka toimitetaan sähköposteihin.

Maksu sisältää ilmaisen sisäänpääsyn halliin kaikille harjoitusvuoroille, ohjatun toiminnan sekä kaikki seuran oheistoiminnot . Jäsenmaksulomakkeet ovat jaossa lokakuussa ja maalis-huhtikussa.

Lisätietoja Uimaseuran toiminnasta saa tarvittaessa Santtu Pärssiseltä numerosta 040-5134395 tai sähköpostilla santtu.parssinen@hamina.fi