« Syyskuu 2021 »

ILMOITTAUTUMINEN KAUDELLE 2020-2021

Haminan Uimaseuran uintikausi 2021-2022 käynnistyy taas syykuun alussa ellei koronaepidemia jotakin muutosta asiaan tuo. Ilmoittautumiset suoritetaan elo-syyskuun vaihdeviikolla.

Varsinainen toiminta käynnistyy alkaen maanantaista 6.9. Toiminta jatkuu läpi vuoden toukokuun puoleen väliin saakka. Tauolla seura on ainoastaan joulun aikaan. Syys- ja hiihtolomilla vuorot ovat normaalisti.

Seuralla on tarjolla 10 pienen altaan vuoroa ja 11 ison altaan vuoroa viikoittain. Uimareita ryhmiin mahtuu pienessä altaassa yhteensä 120 ja isossa 160.

Pieni altaan ryhmät (uimataidottomat lapset):

Sunnuntai: klo 11.00-12.00, 16.15-17.00, 17.00-17.45 ja 17.45-18.30

Seuran toimintaan pääsee mukaan sinä vuonna, kun täyttää neljä vuotta.

Torstaisin ja maanantaisin seuran käytössä isosta altaasta kolme rataa ja sunnuntaisin kaksi rataa.

Kaikille vanhoille jäsenmaksun maksaneille jäsenille lähetetään jäsenkirje, joka on perillä viimeistään elokuun 23. alkavalla viikolla. (Vanhoja jäseniä ovat ne henkilöt, jotka ovat maksaneet syyskauden  jäsenmaksun. Jos on ollut seurassa aiemmin esim. kaudella 2019-2020 ei ole oikeutettu ilmoittautumaan vanhana jäsenenä.)

Jäsenkirje saapuu sähköpostiin. Seura ei enää postita tiedotteita. Pidathän huolta, että seuran tiedoissa on toimiva sähköpostiosoite. Muuttuneet osoitteet voitte ilmoittaa osoitteeseen jäsensihteerille timmi.tuutti@gmail.com.

Kirjeessä annetaan ohjeistus, kuinka ilmoittautuminen alkavalle uintikaudelle suoritetaan.

Kirjeen saapumisen ehtona on, että syksyn jäsenmaksu on suoritettuna.

Vanhojen jäsenten Ilmoittautumispäivä on maanantai 30.8.

Uudet, seuran toimintaan mukaan haluavat jäsenet, ilmoittautuvat Haminan uimahallin kokoustilassa (kolmas kerros) torstaina 2.9. klo 17.00-18.00.

Tällöin täytetään kaikki vanhoilta uimareilta vapaiksi jääneet paikat. Paikat täytetään jonotusjärjestyksessä. Ilmoittautumispäivän jälkeen vapaiksi jääneitä paikkoja täytetään ottamalla yhteyttä Santtuun puhelimitse / sähköpostilla.

Kaikki seuran harjoitusvuorot ovat Linnoituksen uimahallilla ja jäsenmaksu on 110€ / kausi.

Kevät- ja syyskausi laskutetaan erikseen pankkisiirtolomakkeella. Maksu sisältää ilmaisen sisäänpääsyn halliin kaikille harjoitusvuoroille, ohjatun toiminnan sekä kaikki seuran oheistoiminnot kuten pikkujoulut ja kevätriehan. Jäsenmaksulomakkeet ovat jaossa lokakuussa ja maalis-huhtikussa.

Lisätietoja Uimaseuran toiminnasta saa tarvittaessa Santtu Pärssiseltä numerosta 040-5134395 tai sähköpostilla santtu.parssinen@hamina.fi