« Syyskuu 2020 »

ILMOITTAUTUMINEN KAUDELLE 2020-2021

Haminan Uimaseuran uintikausi 2020-2021 käynnistyy taas syykuun alussa ellei koronaepidemia jotakin muutosta asiaan tuo. Ilmoittautumiset suoritetaan syyskuun ensimmäisellä viikolla.

Varsinainen toiminta käynnistyy alkaen maanantaista 7.9. Toiminta jatkuu läpi vuoden toukokuun puoleen väliin saakka. Tauolla seura on ainoataan joulun aikaan. Syys- ja hiihtolomilla vuorot ovat normaalisti.

Seuralla on tarjolla 10 pienen altaan vuoroa ja 11 ison altaan vuoroa viikoittain. Uimareita ryhmiin mahtuu pienessä altaassa yhteensä 120 ja isossa 160.

Pieni altaan ryhmät (uimataidottomat lapset):

Sunnuntai: klo 11.00-12.00, 16.15-17.00, 17.00-17.45 ja 17.45-18.30

Seuran toimintaan pääsee mukaan sinä vuonna, kun täyttää neljä vuotta.

Torstaisin ja maanantaisin seuran käytössä isosta altaasta kolme rataa ja sunnuntaisin kaksi rataa.

Kaikille vanhoille jäsenmaksun maksaneille jäsenille lähetetään jäsenkirje, joka on perillä viimeistään elokuun viimeisellä viikolla. (Vanhoja jäseniä ovat ne henkilöt, jotka ovat maksaneet kevätkauden postitetun jäsenmaksun. Jos on ollut seurassa aiemmin esim. kaudella 2018-2019 ei ole oikeutettu ilmoittautumaan vanhana jäsenenä.)

Jäsenkirje saapuu joko sähköpostiin (mikäli osoite on seuran tiedossa) tai sitten postin kautta.

Kirjeessä annetaan ohjeistus, kuinka ilmoittautuminen alkavalle uintikaudelle suoritetaan.

Kirjeen saapumisen ehtona on, että kevään jäsenmaksu on suoritettuna.

Vanhojen jäsenten Ilmoittautumispäivä on tiistai 1.9.

Uudet, seuran toimintaan mukaan haluavat jäsenet, ilmoittautuvat Haminan uimahallin kokoustilassa (kolmas kerros) torstaina 3.9. klo 18.00-19.00.

Tällöin täytetään kaikki vanhoilta uimareilta vapaiksi jääneet paikat. Paikat täytetään jonotusjärjestyksessä. Ilmoittautumispäivän jälkeen vapaiksi jääneitä paikkoja täytetään ottamalla yhteyttä Santtuun puhelimitse / sähköpostilla.

Kaikki seuran harjoitusvuorot ovat Linnoituksen uimahallilla ja jäsenmaksu on 110€ / kausi.

Kevät- ja syyskausi laskutetaan erikseen pankkisiirtolomakkeella. Maksu sisältää ilmaisen sisäänpääsyn halliin kaikille harjoitusvuoroille, ohjatun toiminnan sekä kaikki seuran oheistoiminnot kuten pikkujoulut ja kevätriehan. Jäsenmaksulomakkeet ovat jaossa lokakuussa ja maalis-huhtikussa.

Lisätietoja Uimaseuran toiminnasta saa tarvittaessa Santtu Pärssiseltä numerosta 040-5134395 tai sähköpostilla santtu.parssinen@hamina.fi