« Elokuu 2018 »

ILMOITTAUTUMINEN KAUDELLE 2018-2019

Haminan Uimaseuran uintikausi 2018-2019 käynnistyy syyskuun alussa. Ilmoittautumiset suoritetaan syyskuun ensimmäisellä viikolla.

Varsinainen toiminta käynnistyy alkaen maanantaista 10.9., jolloin halli taas avautuu huoltotauon jälkeen.

Seuralla on tarjolla edelleen 9 pienen altaan vuoroa "Hippo-uimakoulu" ja 11 ison altaan vuoroa viikoittain.

Pieni altaan Hippo-uimakoulut (uimataidottomat lapset):

Sunnuntai: klo 16.15-17.00, 17.00-17.45 ja 17.45-18.30

Torstaisin ja maanantaisin seuran käytössä on kolme rataa ja sunnuntaisin kaksi rataa.

Kaikille vanhoille jäsenmaksun maksaneille jäsenille lähetetään jäsenkirje, joka on perillä viimeistään elokuun viimeisellä viikolla. Kirje saapuu joko sähköpostiin (mikäli osoite on seuran tiedossa) tai sitten kirjeiste.

Kirjeessä annetaan ohjeistus, kuinka ilmoittautuminen alkavalle uintikaudelle suoritetaan.

Vanhojen jäsenten Ilmoittautumispäivä on maanantai 3.9.

Uudet, seuran toimintaan mukaan haluavat jäsenet, ilmoittautuvat Haminan liikuntahallin yläaulassa tai torstaina 6.9. alkaen klo 18.00.

Tällöin täytetään kaikki vanhoilta uimareilta vapaiksi jääneet paikat. Paikat täytetään jonotusjärjestyksessä. Ilmoittautumispäivän jälkeen vapaiksi jääneitä paikkoja täytetään myös puhelimitse / sähköpostilla.

HUOM! Haminan Uimaseura tekee yhteistyötä Kymenlaakson Osuuspankin kanssa. Tämän johdosta kyseisen pankin omistaja-asiakkaat saavat ilmoittautua mukaan seuraan uusiksi jäseniksi ennakkoon Keskiviikkona 5.9. alkaen klo 18.00 Liikuntahallin yläaulassa. Pivo-sovellus tulee esittää ehdottomasti ilmoittautumsen yhteydessä,  muuten ilmoittautumista ei voida hyväksyä.

Kaikki seuran harjoitusvuorot ovat Linnoituksen uimahallilla ja jäsenmaksu on 110€ / kausi. Kevät- ja syyskausi laskutetaan erikseen pankkisiirtolomakkeella. Maksu sisältää ilmaisen sisäänpääsyn halliin kaikille harjoitusvuoroille, ohjatun toiminnan sekä kaikki seuran oheistoiminnot kuten pikkujoulut ja kevätriehan.

Lisätietoja Uimaseuran toiminnasta saa tarvittaessa Santtu Pärssiseltä numerosta 040-5134395 tai sähköpostilla santtu.parssinen@hamina.fi.