« Heinäkuu 2018 »

ILMOITTAUTUMISOHJEISTUSTA

Haminan Uimaseuran uintikausi 2017-2018 käynnistyy syyskuun alussa. Ilmoittautumiset suoritetaan viikoIlla 35. Kaikille vanhoille jäsenmaksun maksaneille jäsenille lähetetään jäsenkirje, joka on perillä viimeistään torstaina 24.8. Kirje saapuu joko sähköpostiin(mikäli osoite tiedossa) tai sitten kirjeiste.

Kirjeessä annetaan ohjeistus, kuinka ilmoittautuminen uintikaudelle suoritetaan. Vanhojen jäsenten Ilmoittautumispäivä on maanantai 28.8.

Ison altaan uimarit voivat tällöin edelleen ilmoittautua sähköpostin välityksellä. Pienen altaan uimareiden osalta ilmoittautuminen hoidetaan Haminan Uimahallilla alkaen klo 17.00.

Uudet, seuran toimintaan mukaan haluavat jäsenet, ilmoittautuvat Harrastemessujen yhteydessä Haminan bastionissa torstaina 31.8. klo 17.00-19.00 välisenä aikana. Tällöin täytetään kaikki vanhoilta uimareilta vapaiksi jääneet paikat. Paikat täytetään jonotusjärjestyksessä.

Seuran harjoitusajat alkavalle kaudelle löydätte nettisivujen kautta kohdasta harjoitusajat.

Alkavalla kaudella kaikki seuran harjoitusvuorot ovat Linnoituksen uimahallilla, sillä Ruissalon uimahallia ei kaupungin ilmoituksen mukaan uintikäyttöön oteta.

Lisätietoja Uimaseuran toiminnasta saa tarvittaessa Santtu Pärssiseltä numerosta 040-5134395 tai sähköpostilla santtu.parssinen@hamina.fi.